zondag 14 oktober 2012

Voor ons sterretje Emiel

Ik heb al zoveel gehaakt voor mijn dochters...
Voor mijn zoon zal ik jammer genoeg niet veel kunnen haken...
Verleden maand was het 2 jaar geleden dat onze Emiel doodgeboren werd na 7 maanden zwangerschap. We hebben samen met onze dochters witte ballonnen opgelaten op het kerkhof met mooie tekeningen aan.
Ik wou nu toch echt eens iets maken voor hem. Het werd een kleedje voor op zijn kastje, waar de weinige dingen die we van hem hebben op staan.





Lieve Emiel

Gek is dat soms de sterren 
ons wat liefde kunnen schenken
Want als we naar de sterren kijken
moeten we altijd aan je denken


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi hoekje heb je gemaakt voor je zoontje, het kleedje past er perfect bij, het straalt zoveel warmte uit, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Isa, dat is een heel fijn hoekje waar jullie je mooie herinneringen aan je zoontje kunnen koesteren, K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi dat je dat voor je zoontje hebt gemaakt. Heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen